Intervju sa hodzom lijecnikom

Hodža Edin Peković, rođen je u Baru 1983 god., u Crnoj Gori. Od ranih godina ga, kako kaže interesuje duhovni svijet i duhovno liječenje. Već nekoliko godina uspiješno liječi oboljele od raznih duševnih bolesti. Uglavnom liječi Kur’anskom rukjom za koju kaže da je najefikasnija metoda liječenja, međutim dosta je i zamorna jer nije lahko učiti sat vremena kur’an oboljelom a ponekad je potrebno i ponavljati po nekoliko puta. Šta vas je potaklo da se bavite ovom vrstom lijecenja? Kao što sam i naveo jos kao dijete slušao sam razne priče o hodžama iscjeljitelima, raznim demonskim napadima na ljude i prikazama. Slušajući te priče, ponekad nesnovane u meni se budio istraživački duh. Želio sam spoznati taj duhovni za nas nevidljivi svijet, saznati zašto pojedinci iz duhovnog svijeta napadaju ljude, zbog čega se to desava i kako tim ljudima pomoći i zaštititi ih od napada sila tame. Kako sam rastao rasla je i moja istraživačka želja a naravno i znanje, tako da sam postepeno počeo pomagati ljudima za koje sam smatrao da im mogu pomoci i koji su mi se obracali za pomoć. Naravno time sam se počeo aktivno baviti tek kada sam postao hodža i potpuno siguran u svoje sposobnosti. Od koliko godina starosti dolaze ljudi na liječenje? Imao sam slučajeva od 7 godina pa do duboke starosti. Od magije, sihra, džinskog napada može obeljeti kako dijete tako i starija osoba. Zbog kojih problema vam se ljudi najčešće obraćaju? Uglavnom su to ljubavni problemi. Neuzvraćena ljubav, gubitak partnera i svi ostali problemi vezani za ljubav. Onda dosta ljudi mi se obraća koji su pogođeni nekim magijskim djelovanjem, neko im je napravio magiju ili su napadnuti od duhovnog, džinskog svijeta. Obraćaju mi se i zbog poroka, kao sto su pušenje, alkohol, I kocka. Finansijski problemi, zdravstveni problemi, porodični, ukratko sve ono sto se tiče covjekovog života. Znači možete pomoći kod ostavljanju alkohola, cigareta i kocke? Da, svakako da u Božijoj knjizi ima lijek za svaku bolest tako da i za poroke kao sto su alkohol, pušenje i kocka mozemo naći lijeka. Imam puno slučajeva da su ljudi uz pomoc mojih terapija uspješno u rekordnom roku ostavili pomenute poroke i nastavili sa normalnim zivotom i životnim aktivnostima. Koje metode liječenja najčesće primjenjujete? Prvo ukoliko osoba dođe do mene lično onda radim provjeru od magije, sihira. Imam nekoliko metoda za provjeru i za pet minuta mogu utvrditi da li je osoba pod magijom ili nije. Nakon toga ucim rukju koju završavam sa dovom dragom Bogu. Ukoliko je osoba udaljena i ne moze lično doći onda ostavi svoje podatke i tada “otvaram zvijezdu“ i dobijam uvid u stanje osobe. Takodjer, liječim i hidzamom, kada se izvlači slaba krv iz organizma. Liječim i elekroakupunkturom i pijavicama. Kako se osoba koja je bolesna od magije ponasa prilikom liječenja? Uglavnom za par minuta se počne osjećati loše, osjeća bolove u grudima, u želudcu, leđima mada sve zavisi od koje vrste magije, sihra je pogođena, koliko je jaka magija i da li je tu magiju, taj sihir osoba pojela, popila, nagazila i td. Ima slučajeva, da im se priviđaju određeni likovi, da buncaju, plaču, smiju se nekontrolisano, progovara iz njih džin ponekada i zastrašujućim glasom… Koliko vremenski traje učenje rukje i koliko je tretmana potrebno za potpuno izliječenje? Rukja traje otprilike sat vremena, ne više. U većini slučajeva dovoljna je jedna rukja i osoba ode kući i tada osjeti potrebu za povraćanje čime izbaci magiju iz organizma. Ponekada je potrebno piti vodu u koju se ubaci papir sa napisanim ajetima za poništavanje magije i uz Boziju pomoć magija biva neutralisana. Od čega najviše zavisi uspješnost tretmana? Uspješnost tretmana zavisi podjednako od pacijenta i od liječnika. Terapija koju lijecnik propiše mora se detaljno sprovesti od strane pacijenta i naravno mora imati volju da promjeni na bolje svoje stanje. Svi zainteresirani za kontakt sa hodžom Edinom Pekovićem mogu se javiti na tel.broj: 00382 694 70 306 ili na e-mail adresu: eddin3@hotmail.com

Оставите одговор

